/ Recept /

Fruktkorg på en helt annan nivå

Edible arrangements sätter ribban högt. Leverans till dörr med makalöst fina fruktkorgar. Istället för att slänga ner de vanliga Granny Smiths så finns det här både engagemang och konstnärlig ådra. Smakar det så kostar det, självfallet. Men en gång hade det varit kul med en sån här på kontoret istället för bruna bananer och mosiga äpplen.


Priser från ca 48 till ca 200 dollar per korg.

image336image337
#1 / / Minellie:

Härligt inspirerande!!
Kul blogg du har för övrigt, jag bestämde mig för att lägga en länk hit från min ordinarie nonsensblogg minellie.blogspot.com hoppas det är ok!

#2 / / Minellie:

rätt URLadress till min fotoblogg...

#3 / / Marika:

Det går jättebra att länka, det är bara roligt! Tack!

#4 / / *Malin*:

Åh vad gott det såg ut! Jag blir dösugen. :-)