/ Vinter- och julpyssel /

Fina julkort

Har visst lite tyskt pysseltema.

Här är det superfina pop-up-julkort. När jag ljudar mig igenom instruktionerna så förefaller det mig att jag egentligen inte behöver. Mallarna finns att ladda ner här. Om du klipper ut mallen för snögubbekortet, sedan bakgrunden och pop-up-funktionen, så är det bara att vika ihop och dekorera efter behag. Tänk, allt detta kom jag fram till, trots 4 år bristfällig tyskaundervisning.

Till de här kortet rekomenderar punchers, men om du inte har några, köp vanliga guldstjärnor (eller klipp själv) och dekorera med. Du kan även måla egen dekoration.

image745 image746

#1 / / linnea-maria:

Hej Tack för alla fina tipsen. Julkortet med snögubben tyckte jag om. Det är något speciellt med snögubbar som jag gillar. Trevlig helg /linnea-maria

#2 / / anna =):

morron =)

har du en liten sprits? ta med den i såfall är du urgullig,
tänkte att man skulle få dekorera sin egen pepparkaka
till kaffet... kram anna ps NÄR kommer du? ungefär?