/ Husdjur /

Pudelparty

Tänk vad fint det kan bli med ett tema på ett kalas. Måste fundera på vilket tema jag ska ha på mitt 30 årskalas. Det kommer bli kalas i Haninge lördagen den 1:a november, försöker outa det så mycket som möjligt, ska skicka ut inbjudningskort lite senare.

Ett tema jag inte kommer ha är pudeltema. Visst är det superfint, men jag är kanske liiite för gammal för det, eller jo-men-visst-tjena, det är jag inte alls, men det kanske är svårt att göra såhär fina pudel-cupcakes till 20-40 personer? Vill du ser alla tipsen på pudelpartyt, klicka här för att komma till Parents.com

#1 / / Anna:

En sån där pudel cupcakes vill jag ha! Jag är ju pudelägare. Fast jag vill inte ha i rosa. Jag vill ha en brun en. :D



/ KRAM

#2 / / Åza:

Ja, ja, ha pudeltema och alla måste klä ut sig till rosa pudlar.



kram

#3 / / Cissi:

Hi, hi vilken underbar pudelbakelse! =D

#4 / / ronjabus/Anna:

Åh! vad söta de var!

#5 / / Lizaloop:

Men hur söta var inte dom där?!!!

#6 / / Jessica:

Man är aldrig för gammal för roliga muffins, eller temakalas :P

Ledsen att det tagit sån tid för mig att höra av mig, har varit nere i malmö 2 omgångar och nu åker vi på bröllopsresa så det har varit lite hektiskt.

Kram

Jessica (från Eriks fest)

#7 / / Anna:

Tycker det blev skit läckert!



// Kram Anna