/ Schlagerfestivalen /

Ny skräll?

Patrik med rosetten är utslagen, BWO och Frida går vidare till Globen, operatjejen kommer säkert trösta Patrik. Eller också inte...

Nu är det e hel schlagerfri vecka framför oss.

Odlingspysslaren lär dock inte slippa att överhöra när sambon kollar på hela dagens program på Tv-o imorgon, eller propsar på att lyssna på svenska schlagers på cd....
Noterade att det var ovanligt få som röstade den här veckan, bara 400tusen tappra ringde in. Är det möjligtvis så att fler än jag tröttnat på schlagertortyren?

Jag har precis bett den schlagerälskade sambon att göra en ny knapp till min blogg: Stoppa schlagertortyren, max 100 deltävlingar om året
#1 / / Lisa:

jag sa det rredan från början det blir bwo och frida (inte för att jag tyckte att frida var bra) men jag förstod det... men det är ju bara bra, ju fler dåliga som vi röstar fram nu desto lättare blir det att rösta fram rongedal i stora finalen (om det inte kommer några mycket bättre nästa vecka och chansen är väl stor)

#2 / / pok:

hur mycket skitmusik finns det? Fanns tack o lov en bra film att titta på i stället. Den bästa av mödrar.