/ Ordlös Onsdag /

Ordlös onsdag

Lana får prova toypudeln Kajsas Pippitröja (som min mamma stickat!) Är det bara jag som riktigt ser hur Lana säger "F*ck you B*tch"

image910


Fler Ordlösa Onsdagar hittar du hos Nejma i Marocko
#1 / / Rajson:

Hade jag varit den här lilla raringen hade jag nog inte bara nöjt med att "tänka".Du hade nog fått en liten rispa som protest!
Kul bild blev det i alla fall!

#2 / / Nina på Johangården säger:

hehe... sött var det i alla fall!

#3 / / Starka Pippi:

Catwalk med Pippi mode gillas!!
Kul bild!

#4 / / Marianne:

Haha..jodå jag ser också den blicken.

#5 / / cattis:

jaa du *ler. Hon ser GRYMT sur ut. Tålmodig ändå som lät dig tråckla in henne i "otyget". Blir säkert mycket bättre på den rätte ägaren ;-)

kram
Cattis

#6 / / britten:

ha ha ja det är nog precis det hon säger ...men söt är hon

#7 / / Åsa:

Klarade du denna bedrift utan att få rivet skinn, grattis, för sött blev det =)

#8 / / Marika på Odlingspyssel:

Näää, hon rivs inte, men hon blev mycket glad när otyget åkte av :)

Extrapoäng för Starka Pippis fyndiga kommentar! Love it!

#9 / / Boel:

Urbota sur ser katten ut, ja de har ju egen vilja!
Men bilden är kul :).

#10 / / Pumita:

"Vad ska jag med tröja till när jag har päls. Tokiga människor!"

#11 / / Åsa:

Såklart! "Ta av mig den NU!"