/ Ordlös Onsdag /

Onsdagstema






Lite dockskåpsaction. Ordlös onsdag finns den här veckan hos Krokofanten

#1 / / Anonym:

Söt hund ;D

#2 / / lotta:

Åh vad sött!! Tänk när våra tjejer var små och hade dockskåp.... det tyckte deras mamma var kul och gulligt ;)

Ha det gott, 8`)

#3 / / Marianne:

Haha..kom och tänka på alla trädgårdstomtar som reser runt i världen. Här är det en liten hund som ser sig om i dockskåpet. Kuligt.

#4 / / akson:

Det var några söta små porslinshundar.

#5 / / LottaM:

Söta är de små porslinshundarna - ha en fin dag

#6 / / Sara på Safari:

Precis som Marianne kom jag till att tänka på trädgårdstomtar och andra små saker som Sanchez som är ute på vift i vida världen.



#7 / / Ninni:

Dockskåp är något alldeles speciellt, jag tror jag måste skaffa mig ett. För visst är det för lite större flickor:-)

#8 / / Mimo:

Aj! Tänk om någon tung sätter sig på honom i soffan och det säger kras var min första tanke ;)

#9 / / Wickan:

Får den verkligen ligga i soffan? =)

#10 / / carina lundström:

Gulliga hundar...jodu jag har redan semester och ska ha det till 11 augusti om jag har råd...jag är egen företagare så det där med semesterlön och så finns knappt.men räkningarna kommer ändå...varför jag är ledig så länge är för att lilltjejen ska slippa byta dagis och fram för allt ha sommarlov hon med.

kram

carina

#11 / / Boel:

Åh, en liten vovve i soffan. Intressant att detta naturtrogna scenario utspelar sig i ett dockskåp!!