/ Textila mönster/beskrivnigar /

Sista veckan innan semestern

Nu börjar jag jobba min sista vecka innan semstern. Att jag är trött är bara förnamnet. Veckan kommer börjas med att jag har slarvat bort mitt passérkort jag hoppas innerligt att kortet ligger på mitt skrivbord på jobbet. Lite pinsamt är det, det här är andra gången jag slarvat bort kortet! På mindre än ett år! Så dumt och jag skäms verkligen. Hoppas det går att få tag i ett nytt kort såhär i semestertider....

Skulle kanske köpa ett sånt här case, då kanske det lilla kortet inte skulle försvinna så lätt. Fodralet har  Melissss tillverkat.





#1 / / Marika på Odlingspyssel:

Weeee! Passérkortet låg på jobbet!

#2 / / Jenny:

Jag skulle nog slagit till med ett sånt etui...supersnyggt

Ha en bra dag

Kram

#3 / / Evasleva:

Det här är min sista vecka föra semstern också. Firade idag genom att gå hem sjuk efter lunch :( Det låter verkligen hemskt att jobba så mycket som du har gjort. Hoppas ni får en riktigt lung och skön semester sen!