/ Textila mönster/beskrivnigar /

Nytt Arwen/Barbie-mönster

Verkar som om de gratis mönster till Arwens klänning (i Barbiestorlek) jag tidigare länkat till omvandlats till betalmönster. Hittade istället mönster på 3 klänningar hos Doll house Miniature Club. Hittade även en helt fantastisk sida med massvis med fina dockmönster. Jag kan inte riktigt klura ut vad sidan heter, kanske Molendrix, men kläderna är helt fantastiska!

#1 / / Wickan:

Teatern var jättebra!!

Pudel du visade i förra inlägget får mig att minnas "flaskpudlarna" folk gjorde när jag var liten. Har du sett sådana?

#2 / / carina lundström:

Wow vilken klänning... den får nog inga barn leka med

jag önskar att jag var duktig på att sy jag fållar knappt upp gardinerna...

kram

carina

#3 / / Marika på Odlingspyssel:

carina du snackar med tjejjen som fållar gardinerna, men gaffatejp....hehe