/ Dollhouses / Dockskåp /

Bilder från dockskåpsmässan i Kensington/London

Oj vad jag kunde ha shoppat på mässan! Nu med en tajt budget så köpte jag endast en bråkdel av allt jag ville. Kolla gärna och spara spara spara pengar inför julens dockskåpsmässa! Jag gissar av det beror på glädjechocken, men inte tog jag så många bilder som jag hade önskat där inne  på mässan!

image1131

image1132

En miniatyrjärnväg till dockskåpsbarnen, givetvis så funkar den

image1133

Mr Longears och Paddington fick följa med mig hem härifrån.

image1134

Två små dockskåpskattungar som ser ut som våra katter bor också numera hos oss


image1135

Vem vill inte ha ett leksakslejon från Ellens miniatures?

image1136

Eller varför inte en val?

image1137

image1138

En av de tre mässlokalerna!




#1 / / Jenny:

Med grejjer...hur kan man upfatta hur allt ser ut när det är så mkte fint och en hel mässa dessutom
Ha en bra dag
Kram Jenny