/ Boktips /

Pepparkakshusbok

Kan inte hjälpa det, men oj vilket sug efter pysselböcker jag har just nu. Idag när jag var inne på Hemslöjden och Panduro fick jag bära våld på mig själv för att inte shoppa upp julklappskontot. Tack förresten Lise-Lotte och Chrille, jag köpte superfina saker för födelsedagspresentkortet! På NK sedan började jag dreggla över en pepparkakshusbok. Nu är jag inte så rik att jag köper böcker på NK, tacka vet jag Adlibris, men här är boken i alla fall. Pepparkakshus och mera julbus och den är skriven av Ylva Norman och Eva Grane på Balkong förlag. På TV4 Plus den 3/12, kl 21:00  kommer författarinnorna visa hur de bakar sin hus.

#1 / / Ulrik:

Du kanske ska testa arkitektritade pepparkakshus?

Jag tror bara de kostar en hundring.

http://www.boxexperience.com/sv/artiklar/vara-upplevelser/arkitektritade-pepparkakshus-.html

#2 / / Lise-Lotte:

Varsågod! Hoppas det gjorde så att du kunde shoppa lite extra :)

#3 / / Åza:

bara datumet passar så vill vi gärna julpyssla med dig, W o jag!

#4 / / Evasleva:

Vilket fint hus!

#5 / / Emmy:

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?