/ Halloween och höstpyssel /

Odlingspysslaren fyller 30 år idag!

Konstigt, men det känns precis som igår när jag var 29 :)

#1 / / Mårten:

Själv tycker jag att det aldrig känns som att jag blivit äldre än 25...



/Mårten

#2 / / Mårten:

Grattis förresten :)



#3 / / Bodil:

Stort, stort grattis. Hoppas du får en underbar dag. Kram, kram.

#4 / / Nina:

Men om Odlingspysslaren fyller år idag så gastar jag naturligtvis GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

#5 / / Alina:

hejhopp ha en fin dag! :)

#6 / / Tomtens Dotter:

Hipp hipp hurra hurra hurra!!

Ha en underbar födelsedag.

Hoppas att du får många dockskåpsprylar och annat skoj :-)

#7 / / Mamma 2.0:

Hurra hurra hurra hurra du unga mö!



Hälsar Mamma 2.0 som fyller 30+10 imorgon :D

#8 / / Lisa:

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!

#9 / / Lise-Lotte:

Grattis! Jag skickade ett sms imorse, hoppas att det kom fram :)

#10 / / Marika på Odlingspyssel:

TACK så mycket :D

#11 / / Evasleva:

Grattis, grattis! Hoppas du hade en fin dag.

#12 / / Anonym:

JA MÅ DU LEVA, JAAAAA MÅ DU LEVA, JAAAAAAAAAAA MÅ DU LEVA!!!!!!!!



KRAM ANNA

#13 / / Martina:

Grattis!!



Sicka tuffa snurrade tårtljus du hade! Var hittar man sådana.



Grattiskram

Martina

#14 / / MiaMaria:

Grattis i efterskott och ha en mysigt läskig halloween :)

#15 / / pysslarens mor:

den opassliga odlingspysslingsmodern har återvänt till hemmet 2 dagar för sent. hade räknat med att få permis under ett par timmar bara för att komma o gratta men tji! Läkaren tyckte att hade man ett 35 cm långt hål i magen nödtorftigt ihoptråcklat skulle man hålla sig lugn o inte kramas med en massa födelsedagsgäster. Och apropos det här med ålder så är det bara när jag ser mig i spegeln som jag inser hur gammal jag faktiskt är, all övrig tid är jag bara max 35.