/ Balkonger, växter och odling /

Rabarber på min balkong

Lite läskigt, men nu är rabarberna inköpta. De står och vattnar till sig i diskhon just nu. Bredvid dem står två humleplantor som jag inte kunde motstå. Så nu är jag där - igen - mängder med växter men ingen plats för mig på balkongen....But I like it!

#1 / / Mårten:

Vem har lagt rabarber på din balkong?

#2 / / Marika på Odlingspyssel:

Ja, just den tolkningen fattade jag inte när jag skrev rubriken :)

#3 / / Evasleva:

Haha, nä det vore ju illa. Rabarberpaj på balkongen låter bättre :)

#4 / / Norea:

Vad är det för sorts rabarber du köpt?

Jag har oxå tänkt ha det på balkongen detta år.

Hur stor kruka behövs i djup & diameter?

#5 / / Lotta Boestam:

Vilken underbar bild på rabarber du har! Får jag använda den på min matblogg?