/ Halloween och höstpyssel /

Vampyrbiten...

Såg första avsnitten av True blood på SVT i onsdags. Länge sedan jag blev så biten (ha ha) av en serie så snabbt. Tänkte visa lite harmlöst vampyrpyssel såhär för andra fan(g)s.

Kaka i form av huggtänder. Klicka på bilden för en engelsk beskrivning med recept. Utgå annars från ditt eget favorirecept på kavlade och utskurna kakor. Skär ut i form av en mun, bred på röd glasyr, med lite glitterströssel, använd en chokladbit och tänderna är vanlig vit kristyr.




Om du är lite flink på att virka, kommer här en beskrivning som får mitt blod att isa sig. Så söt han är, den lilla godingen som jag hittade på Geek crafts...




TUSEN tack för era kommentarer! Jag blir otroligt glad! Min blogg har nu blivit utvald att bli septembers favoritblogg hos Vi i villa.  Om ni vill skulle jag bli superglad om ni röstade på min blogg! Röstningsformuläret finns till höger till längre ner på sidan.
#1 / / Lise-Lotte:

Nämen vilken söt liten sak!

#2 / / Sanna:

True blood verkar riktigr bra faktiskt!

#3 / / Andréa:

Åh, grymt snygga kakor! :)

#4 / / malin:

dem där skulle jag vilja servera på halloween!

#5 / / Sissi:

läckra! :)

#6 / / Hanna:

Gulligt ;p

#7 / / Maja.:

sjuk vampyrhysteri just nu, kakorna ser iofs inte helt fel ut:)

#8 / / Jasmine:

Riktigt läckra kakor! <33

#9 / / Jossan♥:

hej! kolla gärna in min blogg ;)

puss

#10 / / Erika:

Ser inte så inbjudande ut att äta :P

#11 / / Marie:

Coola bakelserna såg ut! :)

#12 / / Jennyh ♡ flyttar till Malta!:

hoppas du får en trevlig kväll =) allt bra?

#13 / / iDdLA:

haha cleant.. : )

#14 / / alva ~:

ser sjukt gott ut ;D

#15 / / Zagizz:

wow, det är var coola saker! skulle vilja smaka den där huggtandskakan....

#16 / / rosali:

sv: nej men gud vad häftigt!



http://livetenligtrosa.blogg.se

#17 / / Marika på Odlingspyssel:

Tack så mycket för alla kommentarer, jag blir sååååå superglad! :)

#18 / / Estefany:

roligt :)

#19 / / Anonym:

haha, vilka roliga kakor. Såna vill jag äta . Kul att du hamnade på startsidan

#20 / / Natasha:

Älskar den här serien, är inne på säsong 2 och det blir bara bättre och bättre för varje avsnitt som går.

Roliga kakor!

#21 / / Helena:

Haha vilka coola kakor! Jag såg också den serien och tyckte också den var bra!

#22 / / Maria:

Haha, måste säga att de där kakorna var riktigt söta. Underlaget ser lite suspekt ut med den röda färgen men chokladbiten skulle jag nog kunna sätta tänderna i.



Ha en bra lördag.



Mvh Maria

#23 / / Junitjej:

En sådan trevlig blogg du har!!

#24 / / Rebecka:

Coola kakor, de ska jag helt klart prova. Måste ju bara vara lite störig och tillägga att det inte är någon glasyr på utan att kaksmeten ska vara färgad och innan de små söta kakorna sätts in i ugnen ska de strösslas med rött socker ;)

#25 / / Marika på Odlingspyssel:

Det tycker jag inte är en störig kommentar. Dock ser jag mitt förslag med glasyr som ett annat förslag på hur man kan göra :)

#26 / / tjejen med kameran:

jättehäftiga kakor =)

#27 / / Petra - mitt liv i Schweiz:

haha dom där hugg tänder kakorna var ju jätte coola! Sån vill jag äta :D

#28 / / ANGELICA -www.improvme.blogg.se:

Jätte cool kaka :) eller ee det det?



VILL HA! PUSS

#29 / / Casowa:

Kakan såg ju skit god ut (:

Måste testa att baka sådana någon gång. (;

#30 / / Anonym:

mums! ;)

#31 / / Erica:

Åh den lilla vampyren var ju bara för söt! Underbart namn också: Geek crafts! :D

#32 / / Emma:

Mums!

#33 / / Hannele:

Hahah, kul till halloween.

#34 / / Sandra:

haha, sjukt cool, men den låter inte som att den smakar så gott?

#35 / / Amanda Constance:

haha, vad sött! passar perfekt till halloween. ;>