/ Tisdagstema /

Tisdagstema

Veckans tisdagstema är snö
Även om det vräkt ner snö här (i alla fall med fjollträskmått mätt) så är väl ändå den bästa snön den kring pepparkakshuset? Bambi och Stampe kommer från EuroDisney och jag hade inte hjärta att klippa av deras snören.
#1 / / Maria:

Härliga bilder. Jättefint pepparkakshus med massor av snö...

GOD JUL!

#2 / / Lindha:

Rolig tolkning av temat. Fina bilder å bambi å stampe är sååå söta!

#3 / / Karoleen:

Vilket jättegulligt pepparkakshus med massor av snö=) God Jul!

#4 / / ormbunke:

Vad läckert pepparkakshus. Och fin vit "snö" på taket.Anita

#5 / / m:

Tack så mycket! Det ser ju inte så avancerat ut. Jag trodde det var svårt. Vilket fint pepparkakshus!

#6 / / LottaM:

Snyggt pepparkakshus och den vita snön.



Tack för kommentaren hos mig.

Ha en bra kväll och en riktigt God Jul önskar jag dig.

#7 / / @nemonen:

Så fint du har gjort det. Pepparkakshuset är urtjusigt. jag gjorde inget i år. Jag fick ett i födelsedagspresent av min son. Jag blev jätteglad. God jul och tack för titten hos mig.

#8 / / carina:

En underbart snölandskap du har fixat till ditt fina pepparkakshus.

God jul