/ Halloween och höstpyssel /

Köttlimpshand

Japp, rubriken talar sanning. Här har du chansen att äntligen bli kanibal!
På bilden har en speciell form används, men jag hävdar med bestämdhet att det går att "modelera" fram en form på frihand (dålig ordvits, jag vet!). Ursprungligen kommer handen från underbara bloggen Not Martha.

Pensla handen med ketchup innan du sätter in den i ugnen!






 
#1 / / Johanna:

Känner mig lite dum nu... Men vad är handen gjord av?

#2 / / m:

Den där kunde ju lätt ha vunnit Tisdagstemat (kusligt) om det hade varit tävling.

#3 / / anna:

uuuuuäääääärrk guuuuu va äckligt =)

#4 / / Alexandra:

Jisses, helt otrolig!

#5 / / Evasleva:

Fyfan vad äckligt! blä.

Den var verkligen bra. Tårtan var fantastiskt fin!

#6 / / Lomise:

Vad värklig!!

#7 / / sara b:

fy farao men kul. nått att tänka på tills nästa år!

#8 / / Blomlådan:

Men gud så fruktansvärt!! Vilka hemska grejer du rotat fram! Jättebra tips, jag önskar att jag hade haft en spökbjudning men det bidde inte så.