/ Påsk och vårpyssel /

Fina vårpyssel

Nu vet jag att det blir väldigt mycket barnfokus på de pyssel som jag lägger upp här. Men jag är ju faktiskt färdig grundskollärare nu i juni, så bare with me. (Förresten, måste måste söka jobb = läskigt!)
Sten-nyckelpigorna är klassiker. Måla gärna flera olika skalbaggar och insekter så att barnen lär sig olika småkryp! Du kan anväbda dig av av vanliga puckfärger, men det blir bäst med akryl eller plakatfärg.
Trädet är väl fint? Måla skammen på frihand på ett rosa papper. Blommorna är inget annat än poppade popcorn som limmas fast. Perfekt mellanmål och pyssel i ett!
#1 / / Evasleva:

Popcornträd har jag inte sett förut. Roligt!

Jag säger det igen (alla åldrar har sin charm) men vad kul när lilla L börjar pyssla :)

#2 / / Edvinsabrina:

Great work,webmaster,nice design!