/ Resor /

Hemkommen med öm bakdel och stökigt hem

Baken är öm, men det får man ju räkna med när så tokiga idéer som att cykla på Åland dyker upp. Sista halvmilen innan Mariehamn var jag inte rolig att cykla med. Odlingspysslaren blir nämligen lätt dysantropisk med kramp överallt och bortdomnad bak inträffar samtidigt. Tur att snälla sambon är just så snäll som han är.
Nu sitter jag i en superstökig lägenhet. Jag har nämligen fått en av mina ljusa idéer om att städa och rensa i röran. Superbra! Toppen! Wohoo! Eller, nja, kanske inte allt på en gång, inte i både köket, hallen arbetsrummet och i vardagsrummet samtidigt?
#1 / / ann granlund:

Hej Marika!

Vad kul att du varit till SALT, dock inte kul med ömmande bakdel ... morotsbrickor borde ha funnits, men jag har inte full koll på vad som finns alltid. Däremot tyg på metervara gör jag på beställning. Det kan finnas någon bit ibland men eftersom jag har så många mönster så går det inte att hålla dem i lager. Trevlig fortsättning på sommaren hälsar Ann

#2 / / Evasleva:

Så där funkar jag med. Jag städar överallt på en gång. Man tar ju en sak och ska lägga den på sin plats i ett annat rum och när man är där upptäcker man en sak som ska ordnas och en grej som ska till ett tredje rum och där upptäcker man en sak som ramlat in under en byrå. Och den hade jag ju glömt bort! och så måste man fundera lite på det innan man börjar städa lite där på byrån. Där hittar man något som egentligen ska vara i det första rummet och så håller jag på sådär :)

#3 / / Marika på Odlingspyssel:

Eva, vad skönt att jag inte är ensam :)

Ann: Jag hittade brickor, men inte i den storlek jag ville ha. Nu ångrar jag bittert att jag inte köpte megabrickan med morötterna...

#4 / / Micke Skribent:

multiallergi ? Vill du veta varför så besök den nya sajten som hjälpt många, till läkarelit och läkemedelsbolags stora förtret...för dom vill tjäna pengar på alla sjukdomar.



http://gluten-celiaki.blogspot.com/2011/03/gluten-kallan-till-vara-moderna.html