/ Dollhouses / Dockskåp /

Närbilder på dockskåpet

Äntligen är det foton tagna med kameran. I morgon är det dockskåpsmässa förresten! PÅ Gärdesskolan i Stockholm, T-bana Karlaplan.

#1 / / pok:

Himmel, va´fina saker du gjort. Otroligt pillrigt göra.

#2 / / Linda:

Men guuuud så fint. Sånt pillergöra. Jag är mycket imponerad.

#3 / / Blomlådan:

Åh så fint! Du är så himla duktig! De gillar påsken i det där huset det märks... Otroligt fin docka också, var har du hittat honom??

#4 / / Marika på Odlingspyssel:

Tack så mycket:)



Kajsa: Han är köpt i en affär i Malmö, Lilla Hökeriet. Ligger vid något torg. Han är så stilig, och självfallet heter han Tage.

#5 / / Evasleva:

Fantastiskt! Det ser ju nästan ut som "på riktigt"

#6 / / Blomlådan:

Ha ha ja det är klart, nu ser jag att han är lik Tage...

Hörrdu en liten framfusig fråga här: jag grubblar på mitt 3660-skåp. Vet att du har sagt att du har ett sådant inköpt på nr9. Jag känner mig så osäker och jag har ju köpt ett skåp en gång som jag inte sett på riktigt och det var ju inte bra. Har lite dålig ekonomi o känner inte att jag kan chansa o skicka efter från Helsingborg bara sådär. Jag ser att du bor i Stockholm och min fråga är: skulle du kunna visa mig ditt dockskåp nångång?

#7 / / julie:

Åh gud, va duktigt du är! Du har fått ihop det jätteguliigt :)