/ Påsk och vårpyssel /

Påskharar

Imorgon på jobbet ska vi påskpyssla. Wii vad roligt, jag har inte planerat pysselt själv men en kyckling har viskat i mitt öra att fjädrar är involverade...
Dock kommer här lite olika påskharar. Från enklaste enkla till lite mer komplicerade. Hoppas ni tycker om tipsen!
Kanske ni ser hur haren är tillverkad? Visst är den en vikt papperstallrik, lite färgad kartong och pennor. Klipp ut öronen och fäst dem på baksidan.
Den här godingen kanske inte passar de allra yngsta, men vi lite äldre kan ladda ner den hos Macula.
Återigen något för de yngre barnen. Ansiktet är en pappersassiett och öronen barnets fötter!
Visst är öronen fina? Du gör dem enkelt men barnen genom att använda dig av en mall som du hittar här. Som du ser är öronen fasthäftade. Om du vill kan du enkelt göra andra kronor på det här sättet.
#1 / / Sissi:

fint påskpynt!

#2 / / Anonym:

fina smån ting

skoj att du hamnat på första sidan

#3 / / Cindy:

Fint! Kycklingen va gullig ^^

#4 / / Milly:

Men åh såå sött! Man borde verkligen vara mer pysslig:)

#5 / / Yvette:

Kul med påskpyssel!!

#6 / / Mari:

Vad fint och roligt påskpyssel :D

#7 / / Gabriella:

rösta gärna på min bikini :) http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ZPDBAupsi5O6jAFvt5hsG4kF#bikiniGallery

#8 / / Cecilia, Kär-Smycken!:

VAd härligt med fötter som öron.



Sköt om dig och ha en tokhärlig dag!

#9 / / Jasmine:

Vilka bra tips! Alla varianter av harar är väldigt fina. :)

Kram

#10 / / Sofia:

Den andra bilden men hren/kaninen var super söt! Kan man lite på den sidan, Macula?

#11 / / Lorissa:

Jag tänkte försöka mig på att göra eget påskägg i år och sedan massor med påskkort. ÄLSKAR att pyssla :)

#12 / / Karolin:

Åh tack för tipsen. Jättesöta påskpynt!

#13 / / Linda:

Kika in nyheterna på http://www.beautyinsideout.se

#14 / / Marika på Odlingspyssel:

Tusen tack för alla kommentarer :)

#15 / / Junitjej:

Tack för roligt pyssel!

#16 / / Sooz Photography:

Vilket sött och fint pyssel!

#17 / / m:

Så fina påskharar och så fint du har fått i dockhuset!

Jag vet inte riktigt än hur jag ska jobba. Det beror på vilka behov som finns, så det ska bli riktigt spännande. Rapport kommer :-) (Men jag ska få kontor :-))

#18 / / Bella:

åh så mysigt det såg ut :D ! Dags att dra fram pysslet tror jag (;!



Kul blogg du har (:!

#19 / / Sofia [gaspedal.blogg.se]:

vilket sött påskpyssel! :)

#20 / / Michan:

Gud vilka söta.

#21 / / Karin:

Åh vad inspirerad jag blir!! :D:D

#22 / / Hannah:

Snygg blogg du har! Kolla in den här bloggen den ääääääääggggggerrrr!

Ps! Den är inte min... Ds

#23 / / AnnaWK:

Åh, härligt påskpyssel! Hos oss blir det nog bara påskris dock (om jag får tummen ur och plockar in lite kvistar).

#24 / / Paulina:

jättefint!! :)

#25 / / LillValpen:

Vad sött! :)

#26 / / Jadsia:

Kaninen från Macula är ursött!!!

#27 / / Erika:

spana gärna in min dagens outfit och säg vad du tycker! ;)

GLAD PÅSK!

#28 / / Cecilia:

Vilka kul påskharar! Jag har påskpyntat och pysslat lite idag, kolla gärna in bilder i bloggen. Glad Påsk!

#29 / / Emma:

Vilket fint påskpyssel! :)

#30 / / KATYA:

Grymt gulligt! :D vad duktig du är, vill också göra haren :D <3

#31 / / Nina:

Glad Påsk!

#32 / / Milla:

Pyssel är alltid kul, speciellt såhär inför eller under en högtid :)

Glad Påsk!

#33 / / ANNIKA Ö:

så himla kul och sött!

#34 / / Annika:

Fiffiga Påskharar, man blir så glad när man ser dom! Glad Påsk!

#35 / / amandadesiree:

åh, gulligt!

#36 / / Lisa:

Hallå! Om du är intresserad av hälsa, träning, kost och skönhet så spana in min nya blogg! Om du är intresserad av något speciellt så hojta bara till. Ha det bäst! :)

#37 / / Therese - Pyssel och Design:

Visst är det roligt med påskpyssel! Jag var på föräldrapyssel för några dagar sedan och nåltovade kaniner och ägg, riktigt kul var det! Definitivt inget för de minsta men för vuxna är det riktigt roligt :)

#38 / / Carita:

Den andra haren uppifrån var ju hur söt som helst. Den ska jag testa att göra :D

#39 / / Madelene:

Jättefin blogg :)

#40 / / natalie:

söta :D

#41 / / Zandra:

Jag menar alvar nu! Du är ju JÄTTE bra på att pyssla!