/ Övrigt /

Miniatyr- och trädgårdsmässa

Har varit på två mässor nu i helgen. På lördagen var vi på Trädgårdsmässan och idag söndag på miniatyrmässan. Som vanligt mycket trevligt och dyrt. Så dyrt att mitt visa-kort valde att knäcka sig själv på mitten. Jag menar allvar, när jag skulle lägga tillbaka det i plånboken så brast kortet i två delar. Undrar om det var ett tecken på att inte handla mer från högre makter?




NU är inte jag den som är den, utan jag tänkte: Hmm undrar om man kan pyssla med trasiga kreditkort? Och, jajamänsan, det kan man. Tex kan sönderklippta (alla är ju inte lika starka som jag) använda korten som mosaik. Himla fint och fiffigt!

#1 / / Emma&Elin:

Vilken fin blogg du har! Gillar alla dina "återvinningspyssel" och tips. Oerhört inspirerande! :) Är det ok om vi länkar till dina inlägg? Jag och min syster har nämligen precis startat en liten pysselblogg och skulle gärna vilja tipsa våra läsare om din blogg.



Tack för en trevlig blogg!