/ Textila mönster/beskrivnigar /

Prinsessan Astrids kofta

Det här är min mammas variant av Prinsessan Estelles söta vita kofta som hon hade på sig på några av de första bilderna. Mösntret hittade min mamma i Aftonbladet. 
 
 
Sedan har en av min mammas bekanta stickat dockkläder, vilka passade lika bra på lilla A som på Skrållandockan. 
 
 
A har dock synpunkter på det här med mössor, mössor är som alla vet, tortyr. 
#1 / / M K:

Men vilken rolig blogg jag ramlade in på. Har hittills bara hunnit läsa dec och nov men gillar det jag sett än så länge :)

Jag älskar att pyssla... sen att tiden liksom rinner iväg och jag sällan verkligen får tummen ur att göra det är en annan femma.

Såg också att du hade gott om pepparkaksformar - det har jag med ^^ då jag samlar på dem. Men har inte hunnit baka nåt med dem än iår men planerar att göra så. Dekorera dem är ju såååå roligt

Svar: Tack så mycket, jättekul att du gillar bloggen. Tidsbrist känner jag verkligen igen, det är alltid så många måsten som måste bli gjorda innan det finns pysselro.
Odlingspysslaren

#2 / / mormor:

vad bra att du bytte ut bandet, de hade inget som passade i färg när jag skulle köpa. Vad söt hon är i tröjan o kul att dockkläderna passade