/ Alla hjärtans dag-pyssel /

Hjärtan hjärtan hjärtan

Oj vad mycket hjärtan det blir nu inför Alla hjärtans dag. Just nu är det sjukligt mycket att göra på jobbet, jag ska resa bort en vecka och har förberett alla lektioner för min vikarie. Har knappt hunnit hem innan jag somnat på kvällarna.
Men. Här kommer lite mer hjärtpyssel. En liten flamingo kan väl aldrig vara fel? Kroppen är ett rosa hjärta. Ben och hals är piprensare, huvudet är målat och stjärtfjädrarna är lite fjädrar. Himla fint!
#1 / / Marie Jungefalk:

Tack för alla fina hjärtliga pyssel tips, har tagit de fina hjärttavlorna, till mitt hjärta. Barnen har fått göra en förenklad variant av den. Hoppas att du får en fantastisk alla hjärtans dag! Kram Marie J

#2 / / Eva:

Ja den var himla fin! Passar även annars också tycker jag :)

#3 / / Anonym:

om man inte har det hemma då?