/ Balkonger, växter och odling /

Hon är här nu!

Äntligen kom hon. 
 
En liten minibebis som kom i raketfart. Men allt har gått bra och vi mår båda utmärkt. 
 
 
#1 / / Eva:

Grattis grattis, så underbart för dig/er !! Njut nu allt vad du kan. Den go´a bebistiden går så fort !!!
Grattiskram från Eva

Svar: Tack så mycket. Vi tycker redan att tiden bara flyger förbi, hur ska vi hinna med!? :)
Odlingspysslaren

#2 / / Erica AKA Tomtens Dotter:

Nej men OJ... GRATTIS!! Och välkommen till världen, lilla tös

Jag hade inte väntat mig henne på en månad än (eftersom det var två veckor kvar och den första "alltid" brukar gå över tiden)

Många kramar

Svar: Tack så mycket! Vi blev också lite tagna på sängen när hon kom, men det gick bra ändå :)
Odlingspysslaren

#3 / / Marie:

Grattis! Så söt!

Svar: Tack så mycket, vi tycker också att hon är söt! :)
Odlingspysslaren

#4 / / eva malmsten:

GRATTIS till er alla tre, vilket litet under!

Njut, njut, snart är hon en tonåring.

Stor kram från dina minivänner på tisdagar.

Svar: Tusen tack Eva för lyckönsningen :)
Odlingspysslaren

#5 / / stolt mormor:

Ett riktigt underverk - o pyttelitet o sött - Tack för barnbarn nr 3.

#6 / / Jessica:

Grattis, vilken sötnos! Jag har en fråga som inte alls är relevant till den här posten men... jag måste fråga, såg att du hade skrivit en kommentar för 2 år sedan (haha lite lång tid kanske) men du skrev att det finns en delikatess creme fraiche med bearnaisesmak för de som är äggallergiker, skulle uppskatta om du kunde berätta lite mer om den här, det är nämligen så att jag är äggallergiker :)

Svar: Hej Jessica,Förlåt att det tagit några dagar för mig att svara.
Jag googlade på Arla och såg att de inte längre säljer Creame fraiche-bea. Jättetråkigt då den var väldigt god. Men jag vet att det finns andra äggfria beor på marknaden, ska undersöka saken närmare någon dag.
Odlingspysslaren

#7 / / Syster Värst:

Grattis!

Svar: Tack så mycket!
Odlingspysslaren

#8 / / lizaloop:

Men GRATTIS!

Svar: Tack så mycket för lyckönskningen :)
Odlingspysslaren

#9 / / Kreativa Kajsa:

Grattis till underverket!

Svar: Tusen tack för lyckönskningen :)
Odlingspysslaren

#10 / / Eva:

Åh, vad fantastiskt! Stort grattis!!
Det var några dagar sen men jag har ju varit inne i min egen bubbla som du ju läst ;)
Hoppas ni har det riktigt bra och slipper magknip!/Evasleva

Svar: Tack så mycket. Den där bubblan känner jag igen. Inget magknip än så länge, hoppas att ni alla mår bättre nu.
Odlingspysslaren

#11 / / Kajsa:

STORT grattis, vad fin hon är! Roligt att allt gick bra!

Svar: Tack så mycket! Det känns jättestort!
Odlingspysslaren

#12 / / Pyssel på Torp:

Grattis!!

Svar: Stort tack!
Odlingspysslaren

#13 / / susanne:

Jättegrattis. Barn är det bästa som finns. =)

Svar: Tusen tack :)
Odlingspysslaren