/ Övrigt /

Pysslar med röj

Ni trodde väl inte att jag slutar pyssla nu bara för att bloggen inte uppdateras? Jag har alltid haft en tendens att börja stora projekt snabbt men avsluta dem väldigt långsamt.
 
I somaras slipade vi golven i lägenheten. Det gjorde att vi plockade undan väldigt mycket saker här hemma. 15 flyttkartonger med pysselmateriel, böcker, kläder etc har stått i vår lilla klädkammare sedan dess. Nu har jag poe om poe kastat, rensat och sorterat 6 stycken av dem under de senaste dagarna. Det tar väldigt lång tid, jag sitter i soffan och sover mer än vad jag rensar. Men, 6 stycken är tomma nu. 
 
Babyrummet däremot ser ut som kaos, grejer överallt. För det är inte bara babyrum, det är kontor, pysselrum och gästrum också. Allt på 10 kvadrat...
 
Borde jag skämmas nu? Kanske. Men här kommer en bild på kaoset...
 
På golvet ligger snälla sambons samtliga sladdar och kablar till alla tekniksaker, stolar ska kastas och saker ska sorteras. Blir trött jag bara tänker på det...
#1 / / Eva:

Bäbisen bryr sig i alla fall inte om sitt rum den första tiden :) Inget dålig samvete tycker jag du ska ha! Låter ju jättebra att vila och rensa lite.

Svar: Jag tror du har så rätt så :)
Odlingspysslaren