/ Dollhouses / Dockskåp /

Söndagens dockskåpsmässa

Idag vaggade jag iväg till dockskåpsmässan på Gärdet. Jättemysigt! Hela 20 minuter orkade jag gå omkring innan jag var dödstrött. Nästan nytt rekord! Trots 20 minuter hann jag göra av med 600 kr. Bland annat lyckades jag köpa en dockskåpsstor liknande barnsäng som vi köpt till bebisen. Jättesöt! 
 
 
Här kommer lite bilder från mässan.
 
 
Visst är Evas fins kräftskiva jättefin!
 
 
Syns lite dåligt, men jag köpte en likadan adventsljusstjärna som hänger i fönstret.
 
 
Tänk den som hade en sådan vinterförvaring till pelargonerna. Söta äppletstolar. 
 
 
 
Va, vad är det här? Jo, jag tänkte visa en liten motvikt till alla fina och skalenliga dockskåpssaker på Minuatyrmässan. Vet inte vilken tidning jag fick det här ifrån, men det är en pastakartong, omgjord till kiosk. Jättekul och fin att göra tillsammans med barnen.