/ Övrigt /

Litet hjärta

 
Till Stokke-stolen så kommer det en liten arm som det går att hänga en liten leksak på. Men ingen leksak kom med så jag sydde på ungefär 2 minuter ihop ett litet hjärtan som nu hänger där som blickfång. Jag har noga mätt ut att bebisen inte kommer kunna nå hjärtat, för heöt barnsäkert vet jag inte om jag kan sy (om du kollar nog så ser du att jag i ångest trippelsydde stopphålet på hjärtat, vem vet hur stark en liten bebis kan vara? Hellre osnygg söm än massa stoppludd i en bebismage)
 
 
Så här ser hjärtat ut från bebisen perspektiv. Oj vad jag måste komma ihåg att stoppa in sladdarna på taklampan!
#1 / / Kreativa Kajsa:

Hej! Åh, vad glad jag är att jag hittade din blogg! Jag har skrattat igenkännande många gånger när jag har tittat igenom dina gamla inlägg och din beskrivning av dig själv. Och så heter en av dina söta vovvar Kajsa till och med! ;) Tack för inspirationen, jag kommer tillbaka!

Svar: Jag blev precis lika glad när jag hittade din fina blogg, jag blev verkligen tokinspirerad :)
Odlingspysslaren