/ Balkonger, växter och odling /

Och så blev det sjukskrivning...

Jahapp. 
 
 
Jag som trodde jag skulle vara en av de där som jobbar fram till dagen innan förlossningen. Men det gick inte. Redan nu, två månader innan förlossningen så går jag hemma på 100 %. Vad ska man göra med all den här tiden? Jag är ju hemma av en anledning, så där väldigt mycket aktiviteter blir det därför inte av. Det går liksom inte fysikt. 
 
Pyssla går dock utmärkt att göra trots foglossning och sammandragningar. Tur är väl det? Jag har fått hit en försändelse från min mor med mina gamla barnkläder ano 1978. Det var ärligt talat väldigt lite brunt i den påse som kom, kanske finns det mer hemma på vinden? Inga plagg var oranga heller. Mycket omlotttröjor, ska visa lite bilder så fort jag kan. 
#1 / / Erica AKA Tomtens Dotter:

Nej vad jobbigt! Ta det lugnt och ta hand om dig!!! Och om magbebisen så klart.

Svar: Ibland tror jag att bebisen mår så bra att hon aldrig tänker födas. Liksom första bebisen i världshistorien som bor i magen för alltid :)
Odlingspysslaren

#2 / / Kajsa:

Foglossning är inte kul det hade jag också, jag känner med dig. Du får passa på att pyssla!! Och läsa! Och ladda!

Svar: Jaaa, pyssla. Igår på dockskåpskursen gjorde jag skinninbundna böcker. Fuskade och gjorde inte alls så fina som du gjort. Utan liksom sågade av en tunn katalog och slog sedan in i gammalt handskskinn.
Odlingspysslaren

#3 / / Evasleva:

Haha, jag blir nästan lite avis fast jag vet att du är hemma av en anledning. Jag jobbar sista vecka nu, och har längtat hem till att pyssla sen jag började jobba efter semestern...

Svar: När ska er bebis komma? Jag har hela två månader kvar. Orkar ingenting längre med ryggen. Pinsamt nog åker jag bil precis överallt.
Odlingspysslaren

#4 / / Evasleva:

Om 15 dagar är den beräknad. Men sånt vet man ju aldrig. Nån gång mellan nu och slutet av oktober är jag inställd på.

Svar: Spännande! Våra bebisar blir ju jämngamla :) Lycka till!
Odlingspysslaren

#5 / / Evasleva:

Ja, det ska bli kul att följa dem :)

Svar: Ja, jätteroligt!
Odlingspysslaren