/ Balkonger, växter och odling /

Min balkong just nu

Jag hinner inte riktigt med att sköta balkongodlingen såsom den förtjänar. En del har dött för mig och många av mina växter trivs inte i det hård klimat som råder på min balkong. Hård blåst och rent söderläge, ingen lätt kombination.

Men violerna trivs iaf! Pelargonerna trivs om de får lite lä, eftersom det är en supersolig balkong har jag märkt att de kan stå på golvet och ändå bli fina. Syrénen kommer nog få flytta hem till mamma och pappa. Inte så ovanligt, den får göra sällskap med vindruvorna, klematisarna och allt annat jag dragit hem till deras trädgård och växthus.

image122
#1 / / Åza:

Oavsett hur dina blommor mår så är din balkong 100 gånger finre än min!!

#2 / / MadelynWilkerson:

Make your own life more simple take the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/business-loans">business loans</a> and everything you require.

#3 / / online essays:

People require a long time to get the issue of the custom written essay. But when different students are busy, this would be better to buy the essay. In such way it will be real to save reputation.

#4 / / essay writing:

The research paper writing written by masters, can bring students A+. Thus that’s worth to buy essays cheap to gain your aim, I guess.

#5 / / buy research papers:

Din’t you know that we were glad furnish with you hot enough articles about this post. We promise that people buy an essay and get the professional custom essays writing companies to buy term papers from.