Furniturebox, igen!
Det är mellan 90 till nästan 200 personer som läser min blogg varje dag, fattar ni hur mycket negativ publicitet ni får? Om varje person som läser bloggen får informationen om att Furniturebox strular så kommer de säga det till minst 5 personer, som i sin tur berättar det för 5 personer...för alla känner nån som känner nån som haft jätteproblem med Furniturebox...
Hej,
Vi kan inte mer än ursäkta oss. Vi har bytt tredje parts logistik nu från Best transport. Så det kommer inte att hända igen. Vi har nu flyttat till eget lager i Göteborg med Världs expiditör så att detta problem inte skall upprepas. De har även skickat ut fel varor till kunder etc. Så vi är minst sagt förtvivlade över hur Bes transport agerat mor våra kunder. Vi står givetvis ansvariga för de felaktigheter som åstadkommit men vi har nu tagit detta i akt och agerat snabbt.
Med Vänliga Hälsningar
Roger Mattisson
VD
Furniturebox AB