/ Ordlös Onsdag /

Ordlös onsdag, 50 % chans att du ser vad lilla jag gjort...



Fler ordlösa onsdagar finner du här.

#1 / / Anette:

Hmm, hon ser ju lite skyldig ut och jag undrar jag vad det är för svarta hårstrån man ser sticka ut från munnen..........

#2 / / ElinsPhoto:

Nu blir jag lite nyfiken, päls/hår som sticker ut ur munnen?!

Tack för kommentaren :)

#3 / / LottaM:

Åh så oskyldig hon är. Ser något som sticker ut ur munnen men vad?

Tack för kommentaren hos mig. Jo de fallen var något utav det vackraste jag sett.

Passade på då vi bodde i USA att åka dit.

Ha en bra onsdag!

#4 / / Bildgatan - Avsändare Margareta:

Jag tänkte något som du har gjort men som sagt 50% chans. En frisering med rosa och gula hårband kanske, 50% rätt?



/Bildgatan-Avsändare Margareta

#5 / / pok:

Tagit ett smakprov av Castor? Lana?

#6 / / Evasleva:

Ja, jag har ju tid just nu :)

#7 / / Anneli:

Söta bråkvovven som gjort något bus!! Riktigt cool tolkning som jag gillar massor!!



hejja vovven!



Ha en fin dag!

#8 / / Pialotta:

ha, ha ja du de där vovvarna gör lite bakom våra ryggar.. säkert. Gullig liten vovve du har:-))

#9 / / Sofia:

Visst är pudlar härliga:). Jag har en toypudel och har haft en storpudel. Funderade på en annan ras nu men så blev det ändå en pudel igen:).



H//Sofia

#10 / / Gerda-Thyra:

hihi... du får nog berätta vad lilla vovven har gjort!



Burken inne hos mig har jag gjort av en helt vanlig avtvättad konservburk som jag klistrade ett fint bokmärke på och lackade därefter bokmärket eftersom jag har burken ute. Jag tycker också att den blev fin, kul när man kan åstadkomma något med enkla medel!

#11 / / foto CHIP:

En sån liten sötnos :D

Hon knep nog ditt fikabröd :) för hon ser så oskyldig ut :)

#12 / / E:

Vilken söt en!



Tack för uppmuntrande kommentar och tips på min blogg!

#13 / / Mariann L:

Så söt liten en!

#14 / / Photos by Storm:

Jädrar vad hon ser oskyldig ut. Kan det ha något med de svarta stråna i munnen att göra?/Lis