/ Vinter- och julpyssel /

Sportlovsledigt

Äntligen sportlov! Här i knugliga huvudstaden har vi alltid ledigt vecka 9. Ska lata mig så det står härligt till!
Vi syns vecka 10!

#1 / / Eva:

Ha ett jätteskönt sportlov. Du gör så rätt i att vila dig. Det behöver alla pedagoger. Kram Eva

#2 / / Niko på Blogvertiser:

Hej!



Vi på Blogvertiser vill inbjuda dig till vårat nätverk av bloggar där du har möjlighet att tjäna pengar genom att skriva recensioner och omdömen åt våra annonsörer.



Efter att ha besökt din blogg tycker vi att den har ett bra upplägg och innehåll som våra annonsörer troligtvis skulle uppskatta.



Blogvertiser har i dagsläget väldigt många bloggar och annonsörer men vi är alltid i jakt på nya kvalitetsbloggar som vi kan hjälpa tjäna pengar genom vårt nätverk.



Vanligtvis så betalar en blogg post allt mellan 50-1000 kr beroende på bloggens trafik och kvalité. Annonsören bestämmer om ett ämne som du ska skriva om men det är helt upp till dig och bestämma vad du skriver och känner du att informationen inte är intressant för din blogg så kan du neka uppdraget utan några som helst problem.



Om detta låter intressant så får du gärna gå in på vår hemsida (http://www.blogvertiser.se) och läsa lite mer eller kontakta mig per mail så kan vi personligen berätta lite mer.



Fakta:



Du kan tjäna pengar!

Du bestämmer om du vill blogga om uppdraget.

Uppdragen kan ta allt mellan 5-30 minuter och skriva



Med vänlig hälsning

Niko Lupala

www.blogvertiser.se

#3 / / Juliette:

Hej!

Hittade din blogg av en slump när jag googlade på att göra papper själv. Jag pressar blommor och tänkte göra fint brevpapper av det med mina elever. Din blogg är jättefin och jag har hittat massor av bra och fint pyssel att göra till påsk och jul i skolan. Ska absolut följa din blogg hädanefter och tipsa mina kollegor.

Hälsningar Juliette lärare i kompletterande svenska på Cypern

#4 / / mbt shoes:

hello1