/ Inredning /

Samma överkast på Ellos som hos dyra Anna O

Jag har länge sneglat på överkasten från Anna O, så vackra och fina. Av snälla sambons pappa med fru fick vi ett överkast från Indien, vackert men så skirt att jag inte riktigt vågar använda det fullt ut. Satt och kollade på Ellos idag, för visst handlar jag på Ellos, har vuxit upp med yrkesarbetande mamma och pappa så Ellos kommer naturligt för mig. Och vad skådar mitt prismedvetna öga? Jo, ett överkast precis likadant som Anna O säljer. Eller, nej, nu ska jag inte skriva så. För precis lika är inte överkasten, Anna O:s har säkert en liten logga på sina överkast.

Kolla själv.

Ellos säljer sina i två färger- svart eller vit bas. Två olika storlekar,  enkelsängsöverkastet har måtten 150 x 250 cm
Anna O säljer många olika basfärger. Två storlekar, har hittat en enkelsängsöverkast med måtten 150 x 220 cm

Först Ellos överkast Clarista med svart bas, mått 150 x 250 cm, pris 539 kr.



Här Anna O:s överkast Tropical med svart bas, pris 1100 kr för 150 x 220 cm hos Länna möbler









Samma överkast, totalt olika pris. Vilket skulle du köpa? Dubbelsängsöverkasten har också en signifikant prisskillnad, ett  Anna O kostar 1695 kr och hos Ellos 1169 kr. Klicka på bilderna för att komma till respektiva köpställe.
#1 / / Eva:

Man kan väl säga att man ska ha ögonen med sig !!! Bra jobbat !! Kram Eva

#2 / / Marika på Odlingspyssel:

Lite så är det ju. Jag är inte den som är den, överkastet är väldigt snyggt, för mig spelar det ingen roll att det är köpt på Ellos istället för på NK.

#3 / / Syster Värst:

Fascinerande!

#4 / / Marie Jungefalk:

Otroligt! Tur att det finns fina saker för alla plånböcker! Marie J