/ Balkonger, växter och odling /

Mer stickat

I min föräldragrupp har vi ordnat en stickskola för oss ostickiga. Kommer bli välidgt nyttigt även om jag misstänker att jag även i fortsättningen kommer leja bort allt som har med garn att göra. 
 
Det här är nya saker här hemma. 
 
 
 
En liten enkel hund stickad med räta maskor och en liten remsa som öron. 
 
 
Vem har sagt att mobiler måste vara köpta?
 
 
Ett par vita sockor
 
 
#1 / / Hannah:

Sockor har jag aldrig klarat... Du verkar ju kunna det här med stickning, blev jättefina saker, den lilla hunden var så söt!
Hannah

Svar: Du är så duktig på så mycket annat! :)
Odlingspysslaren

#2 / / pysselbacken.blogspot.se:

Hej! Snubblade in till dig, vilken fin blogg du har!! Kommer snart tillbaka för du hamnade i mina favoriter:) Kram från Monica

Svar: Vad glad jag blir, tack så mycket!
Odlingspysslaren