/ Balkonger, växter och odling /

Rösta på min blogg hos Vi i villa!

Wow vad roligt! Kära läsare, min blogg har blivit utvald att bli Bloggfavorit hos Vi i villa, september månad.

Rösta på mig så blir jag superglad, och glöm inte min 25 000-läsareutlottning!



Gör såhär för att rösta: Gå in på Vi i Villas startsida. Lite längre ner på sidan finns en Webbfråga, välj där den blogg du vill rösta på.



#1 / / Blomlådan:

Självklart så röstar jag på dig! Grattis och kram!

#2 / / Carina:

Tjenixen,

klart jag röstat på dig...du leder nu ser jag=0)

va kul...håller tummarna...

jodå har sett ballerinan på tradera...jag bjuder på den....mitt alias är BROK.

tjing....

#3 / / Evasleva:

Wow, vad roligt! Klart att jag rösatar på dig!!

#4 / / Soffy:

Så kul, nu har jag röstat på dig! Ser att du leder!

#5 / / Marika på Odlingspyssel:

Tusen tack! Konkurrensen är stentuff, jag blir så glad för att ni röstar :)