/ Balkonger, växter och odling /

Jippi! 25 000 unika besökare-tävling!

Jag tänkte ha en lite tävling för att fira att jag kommit upp i 25 000 unika besökare. Länge har jag funderat kring vad jag ska kunna ha som pris, och har bestämt mig för att lotta ut en japansk pysselbok. Hjälp! kanske du tänker nu, men lugn bara lugn, boken är proppfull med pedagogiska bilder som till och med jag kan förstå och följa. Jag har köpt boken från Japan och värdet är ungefär 350 kr.

Tävlingsregler:

Skriv en kommentar till detta inlägg. Var noga med att ange din mailadress så att jag kan ta kontakt med dig om du vinner. Om du lägger en länk om tävlingen i din egen blogg får du en extraröst. Använda bilden nedan för att länka tillbaka hit.

Tävlingen pågår tills den 13/9 2009.  Tävlingen är avslutad!




Lite bilder från boken





#1 / / lina:

ja e me o tävlar! :)

#2 / / En bok om dagen:

Den boken är jag gärna med och tävlar om, och här är länken till inlägget i min blogg:



http://enbokomdagen.blogspot.com/2009/08/japanskt-pyssel.html

#3 / / evamar - tävlingsblogg:

Vilken söt liten bok. Jag är gärna med och länkar såklart i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/august/pysselbok-13-september.html

#4 / / Jen:

Åh de små dockorna ser precis ut som en jag hade när jag var liten. Grymt sött!

#5 / / Jojohanna:

Trevligt. Jag vill vinna (å då är chansen stor att min pysslande mor får en japansk bok i julklapp, ser nämligen ut som en riktig mammabok till henne).....

#6 / / Annelie:

Vilken fin blogg du har!

Vad roligt att du lämnade en kommentar hos mig så att jag hittade hit! :)



#7 / / Helena:

Hej hopp! En till som är nyfiken på japanskt pyssel!

#8 / / sandra:

grattis till alla dina besökare!

jag e helt klart med!

#9 / / Mamma_pyssel:

Grattis till alla besökarna, förstår att det kommer många till din sida, den är ju jätteinspirerande att titta in på.

#10 / / m:

Grattis till att ha haft så många besökare! Klart att så många tittar på din blogg,som är så fin!

Jag vill jätte- jättegärna vinna den där boken! Den skulle jag ha väldig nytta och glädje av!

Jag har så klart länkat till dig på min blogg.http://sjuttioprocentgarn.blogspot.com/

#11 / / Cilla:

Åh vad häftigt! Min goa granne har bott i Japan 10 år och tycker om pyssel. Om jag skulle bli den lyckliga vinnaren skulle hon få boken utav mig som lite uppmuntring till att ta upp pysslandet igen. Hennes make gick bort för inte ens två veckor sedan och att ge tid till sin hobby igen skulle säkert inte vara helt illa för att ha något annat att fokusera tankarna på.. Kram!

#12 / / Pysselkiisen:

Wow grattis till alla besökare!!

Klart man vill vara med och tävla, ska läsa japanska i höst så kan ju vara bra träning samtidigt som man får pyssla och jag länkar givetvis till dig från min blogg också!



kramar

#13 / / Botti:

Grattis till 25000!!! Inte illa!



Klart jag vill vara med i utlottningen oxå, länkar med bild på bloggen!



kram

#14 / / Anonym:

Kul att du varit in och halsat pa hos mig!!!!Fin blogg du har!!!Visst vill jag vara med pa din utlottning!!!Grattis till 10000 besokare!!!!Ha en bra dag!

#15 / / Anonym:

ursakta...jag menar 250000 besokare!!!

#16 / / Webbredaktionen:

Mera tävlingar... :-)

Hej! Vi har glädjen att meddela att du har blivit nominerad av viivilla.ses besökare till att tävla om att bli månadens bästa blogg. Vilka bloggar du tävlar mot och hur man röstar hittar du här, http://www.viivilla.se/Nytt-Nyttigt/Bloggfavoriter-i-september-2009.aspx. Tävlingen pågår tom 20 september så skynda dig att få dina läsare att rösta!

Vänliga hälsningar

Webbredaktionen viivilla.se

#17 / / Julia:

jag är med :)

#18 / / Blomlådan:

Och självklart vill jag också otroligt gärna vinna den där boken!!! Grattis till 25000 besökare! Länkar från min blogg...

#19 / / Malin:

är gärna med och tävlar :)

#20 / / Elisabet:

Ja jag vill vara med och tävla om den helt underbara boken. Det är ett tag sen jag sydde dockor men nu blev jag ju sugen igen ;). Har ingen blogg men hoppas på tur ändå.

#21 / / Amanda:

Kul tävling! Jag vill absolut vara med. ^^



Har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/august/utkast.html



Hoppas på tur! ♥

#22 / / Poetica:

Jag vill vara med och tävla!

Länk till mitt inlägg: http://poetica.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

#23 / / Anna:

Vilken underbart söt bok det verkar vara! Klart jag vill vara med!

#24 / / Anns:

Vilken söt bok det verkar vara. Pyssel kan man aldrig få för mycket av så det är klart jag vill vara med!

#25 / / Teskedsmamman Magdis:

http://virkaholic.blogspot.com/2009/08/pulsvarmare-med-krok-ig-disktrasa.html

Tävlingar är alltid lika kul så här kommer mitt deltagande :)

Mail:

info [at] teskedsmamma [punkt] se

#26 / / Annette Rosén:

Jag är gärna med och tävlar :)

#27 / / Esbe:

Jag vill gärna vara med! Jag hör av mig igen om jag länkar i bloggen (det är för sent på kvällen för att orka hållas med det nu, men vill säkra EN av mina lotter i alla fall... om man nu får göra så, annars nöjer jag mig med en)



Tack att du bland 25000 unika besökare tittar in hos just mig då och då :)

#28 / / Anonym:

Vilken underbar bok!! Jag älskar såna dockor och skulle så gärna vilja prova att göra en.

Härlig blogg du har föresten.



Ha det bäst!!

#29 / / Lotta:

Hej

Vilken underbar blogg du har. Hittade hit via en länk om tävlingen. Självklart vill jag gärna vara med i utlottningen av boken.

Jag kommer återkomma många gånger och även sno ideer från din blogg. Höstkransar ska det börjas med redan idag

Lotta

#30 / / Carita:

Hej :)I Jag vill gärna vara med. Verkar vara en fin bok!

Jag länkade: http://caritatavlar.blogg.se/2009/september/pysselbok.html.



Hoppas på tur nU!

#31 / / Jessica:

Åh så kul tävling! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-en-japansk-pysselbok.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

#32 / / Jessica:

Åh ett stort Grattis till så många besökare! =D

#33 / / Viktoria ♥ s t j e r n f a l l ♥:

Hej jag är jättegärna med! Och grattis alla besökare :D

#34 / / En Mölnbobos Liv:

Jag är med och tävlar, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/september/vinn-en-pysselbok.html



Hoppas jag vinner får då kommer min kära mor få denna i present. Hon är en riktig pysslare.

#35 / / Ida:

Vill självklart ta chansen att vinna! Stort grattis till ditt stora besökar antal! Kram

#36 / / Johanna:

Jag vill jättegärna vara med och tävla :)



Kram

#37 / / Johanna:

Jag vill vara med och tävla :)



Kram

#38 / / Anita:

Jag vill gärna vara med och tävla om den finfina boken! Tänk vad kul att få knåpa ihop något alldeles själv till min lilla dotter... :D

#39 / / rebecca:

Jag vill vara med! =)



Länkat för extra vinstchans: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/september/139-bok.html



Håller tummarna för vinst <3

#40 / / Vero:

Jag är gärna med och tävlar och länkar i högerspalten i min blogg.

#41 / / erika:

Jag har länkat¨på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

#42 / / Ramona K:

Grattis till 25000 besökare. Jag har en liten bloglista jag kollar på varje dag. Men bara två är svenska. Gillar din blandning. Ska nu gå och rösta på din blogg. Tänk om man skulle vinna en sådan fin bok!

#43 / / Sofia:

Jag deltar också gärna i utlottningen! grattis till 25 000 besökare!



Jag har länkat till tävlingen

http://safiasvarld.blogspot.com/2009/09/tavlingar.html

#44 / / Gunnel Söderberg:

Hej, jag har ingen egen blogg men vill vääääldigt gärna ha boken. Skulle kunna göra så mysiga saker med mina barnbarn.

#45 / / yngla:

Ååååh! Vill verkligen vinna denna läckra bok! Har länkat från bloggen.

#46 / / Ann-Charlotte:

Underbar bok, verkar det som, och mkt trevlig hemsida! Fram för ännu mer pyssel!

#47 / / Helena:

Grattis till 25000 besökare! Den fina boken vill jag vara med och tävla om! Har länkat från min blogg.

#48 / / Linda W:

Åh vilken fin bok! Är gärna med och tävlar om den, inte minst mina barn skulle älska den!!

#49 / / clea:

vad häftigt att den är japansk! och vilka bilder, skulle säkert vara superkul att göra någton från den boken!

jag är med och har även jag har länkat till tävlingen här:

http://odlingspyssel.blogg.se/2009/august/jippi-25-000-unika-besokare-tavling.html

kram, clea

#50 / / Liza:

Fantastiskt med en påminnelse!! Jag hade helt Glömt att tävla. Verkar vara en jättemysig pysselbok; Vill ha!!! =)



Lite sent att länka hit, men jag gör det i alla fall. Gillar ju bloggen starkt, så mycket mysig inspiration. Kram på dig =) min länk: http://minellie.blogspot.com/2009/09/pyssel.html

#51 / / Liza:

Fantastiskt med en påminnelse!! Jag hade helt Glömt att tävla. Verkar vara en jättemysig pysselbok; Vill ha!!! =)



Lite sent att länka hit, men jag gör det i alla fall. Gillar ju bloggen starkt, så mycket mysig inspiration. Kram på dig =) min länk: http://minellie.blogspot.com/2009/09/pyssel.html

#52 / / fijit friends:

Hi! I've been following your blog for some time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Austin Tx! Just wanted to mention keep up the great work!

#53 / / catscanvsmri.com:

Hi there, just became aware of your blog through Google,
and found that it is truly informative. I am going to watch out for brussels.

I will appreciate if you continue this in future. Lots of
people will be benefited from your writing. Cheers!

#54 / / voyance gratuite en ligne:

Voyance gratuite tarot horoscope magie gratuit

#55 / / lues:

I constantly spent my half an hour to read this
web site's posts everyday along with a cup of coffee.