/ Alla hjärtans dag-pyssel /

Love love love

Visst ska det bli mer kärlek på bloggen. Snart är det ju Alla hjärtans dag. Dagens hjärta är väldigt enkelt att göra. Du klipper fyra hjärtan av rosa/rött papper, klipper ut hjärt-blad i grönt, limmar de rosa hjärtanen som en våffla, klistrar fast hjärtanen och bladen på glasspinnen, ritar ögon och mun. Klart!

Tips, vik det rosa pappret på mitten innan du klipper ut hjärtat, då är det enklare att få exakta rundlar.

#1 / / Linda:

Hej.



Jättefint tips om hjärtblommorna. Jag har gjort dom med de större barnen på min förskola idag och det blev hur fint som helst. Jag länkade till dig, och hänvisade om var jag hittat tipset! Hoppas det är ok.

#2 / / Marika på Odlingspyssel:

Vad roligt att du pysslade med mitt tips, sånt är alltid superkul. Det går hur bra som helst att länka :)