/ Dollhouses / Dockskåp /

Lite dockskåpssaker just nu

På dockskåpsskursen blir det mycket böcker just nu. En vagga och ett musselmaletfat har jag också påtat ihop. 
 
 
Skolbänken är en byggsats från Kottetoys. Mössan som hänger över kanten är ett avklippt finger från en skinnhandske. Böcker är utklipp från kataloger. Penseln är gjord av lite riktigt penselstrå som jag klistrat frast på en tillslipad tandpetare. 
 
Musselmaletfatet är gjort av en bild i en reklamkatalog, ett papperfat och en minischackpjäs som blivit av med huvudet.
 
 
 
Vaggan har jag sågat till av ostlåda och sedan målat och slipat så den ser nött ut. Den gungar så fint så. 
#1 / / Esbe:

Åh, vad du är duktig! Roligt att se vad du har gjort =)

Svar: Tack så mycket, blir jätteglad när någon tycker om det jag gör :)
Odlingspysslaren

#2 / / Evasleva:

Det är ju helt otroligt imponerande att kunna göra en vagga av en ostlåda!

Svar: Tack så mycket!
Odlingspysslaren

#3 / / Sanna:

Oj vilket skoj pyssel! Mycket fint du gjort! =)

Svar: Tack så mycket :)
Odlingspysslaren

#4 / / Fina grejer!!!:

Undrar vad det är för kurs du går? åH, vilka fina saker du gjort. En sån vagga måste jag också göra. Och böckerna är ju super.