/ Balkonger, växter och odling /

Jag minns mitt 70-tal

Som lite äldre barn på 80-talet tyckte jag mina 70-talskläder var asfula. Nu tycker jag att de är härliga.Visserligen var jag med på sista rycket av 70-talet (född 78) men med en äldre syster så fanns det härliga plagg hemma. De som är hela har nu lilla A på sig ibland.
 
 
Tyckte det var så konsigt att jag mindes de här brallorna, men så berättade mamma någon gång att det fanns två stycken , ett par till mig och ett par till storasyster. 
 
 
Det finns ett par blå också som sambon hade.
 
Det var MYCKET  viktigt för mig att ha rätt haklapp på rätt dag, annars kunde jorden gå under- minst!
 
 
 
 
 
#1 / / Hannah:

Vilka härliga kläder! Själv är jag född på slutet av 80-talet så min dotter går ibland klädd som en riktig 80-tals brud ;)

#2 / / Eva:

Älskar såna kläder! våra barn har fått ha mycket sånt i de mindre storlekarna. Fina färger och så bra att de har fötter, tycker jag.