/ Balkonger, växter och odling /

Betongpyssel

Oh nej!
 
Jag missade att göra ett inlägg under juni 2014. Första gången jag missar att göra inlägg under en hel månad. Bloggen är lite vilande. Kanske tråkigt att skriva det, men jag uppdaterar inte så ofta längre. Har hållit på med att blogga i många år nu, vad kan det vara, 7-8 år? Mer eller mindre? Ett tag uppdaterade jag många gånger om dagen, men nu är det som sagt mer sparsmakat. Jobb, barn, hem och Pinterest har kommit emellan. 
 
Men, i veckan kom mamma och jag oss äntligen för och gjorde lite betongpyssel. Gjöt i färdiga formar av dotterns sandleksaker, ett "silverfat" och lite annat smått och gått. Nu måste betongen brinna klart en tid och sedan kommer resultatet. Så synd att det inte gå fort, otålig som jag är vill jag se resultat på en gång. 
 
 
 
Ni ser följande på bilden: isformar, under bilmattan står silverfatet, faten med mosaik är det mosaik på baksidanför stabilitet och möjighet att ställa faten upp. Längre bort gjuter jag även av blad. 
 
 
#1 / / Kajsa:

Å det där ska jag också göra. Blir fint i trädgårdslandet med gåstenar och dekoration.